Cabarén

Den var jag på i lördags och jag har bara ett ord att säga om den och det är att det var UNDERBAR. Peter Jöback var helt underbar, det ögonblicket har jag väntat på länge, att få höra honom sjunga liv och i lördags blev det så. Förutom att jag fick se peter Jöback så var en av de underbaraste människora i världen med mig och så den nämligen lille Petter =) Men det var tur att vi inte åt där för då hade man blivit ruinerad ju. När vi kom dit så tänkte vi inte riktigt på att vi skulle vara uppklädda så vi var väl de enda som inte hade kostym och klänning typ:P haha...det var lite roligt.

Efter cabarén så tetades jag med Petter hela kvällen/natten fram till 5 då vi somnade och det var roligt:D Men jag har nog aldrig varit så lat som jag var sen på morgonen, för det första så klev vi inte upp ur sängen fören efter 12, men jag gick och la mig igen vid ett flertal tillfällen, sängen var jätte skön (Vi får skylla på det:D tihi). Men lite senare på eftermiddagen innan jag skulle åka hem kollade vi på en skräckfilm..den var lite speciell men kul att se på. Sen åkte jag hem vid 18 tiden på söndagen och fick en liten mysig kram av Petter innan jag skulle åka:P

Ha det bra alla där ute,hoppas ni hade en trevlig helg.

Hej svejs på er

Kommentarer
Postat av: jonas

Gött att du hade kul emma lilla!
Är du hemma i skåne nu då?
puss

Postat av: Frida

Din lille buse! ^^ Och pettor också jue =) hehe Trevligt att ni haft en kulig helg. Snart ska jag åka till Jönköping..inte ens två veckor kvar ^^ Jag fyller fasiken år också..hehe =) Puss på daj

2007-02-06 @ 16:33:34
URL: http://galenpannan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback