Malmö!

Japp där har jag varit sedan igår.. kom hem för ett par timmar sedan. Träffade en kompis, blev en riktigt
lyckad helg. När han hämtade mig från stationen åkte vi direkt till Malmö´s nya köpcenter (Entré).. 
Fan vad fint de var, så vi gick runt där ett tag och jag trånade efter GinaTricot, men hittade verkligen inte
det.. kanske lika bra annars hade jag väl bara shoppat en massa ;)
Sen drog vi vidare, åkte en runda i Malmö. Han visade mig bland annat Zlatan´s hus.. vilket palats^^ 
Tanken var att vi skulle dricka lite vin/sprit.. men vi bestämade oss för att ha en lugn kväll och kollade film
istället och pratade en massa gamla minnen och hemlisar, de var ju trots allt 3 månader sedan
jag träffade honom sist. 
Idag innan jag åkte hem (13:28) hann vi inte göra så mkt, vi åkte ner mot stan för att köpa baguett till frukost
men när vi kom till just det stället vi hade tänkt fanns de såklart inga parkeringar i närheten så de blev att skippa
frukosten. Jag köpte en Frapino med Mango och Jordgubbssmak istället.. gott! :)
 
En lyckad helg blev det, imorgon börjat plugget igen!
Puss/Ems 

Kommentarer
Postat av: jonas

Bra att du haft en trevlig helg emma lilla :D

Kanske tur som du sa att du inte hittade gina tricot


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback