Pluggdag

Jag vaknade lite senare än tänkt idag, så de var bara att ta tag i böckerna direkt o läsa. Riktigt intressant kurs
denna får jag säga, har just nu tagit en paus i allt läsande (man blir lite trött i huvudet av att läsa så mycket).
Men jag har väl ungefär en 20sidor kvar att läsa idag, känns skönt ;) 
Senare i eftermiddag ska jag träffa en kompis som just nu sitter och gör tenta.. hoppas de går bra för dig =)
Det ska bli så roligt och ses nu när varken hon eller jag har något stressmoment typ tenta ivägen! 
Det lär bli en massa tjejsnack idag, så roligt!^^ 
Nej nu får jag snart återgå till pluggandet så jag bli klar tills hon kommer hem. 
Uppdatering kommer i eftermiddag ;)
Puss/Ems 

Kommentarer
Postat av: PatricF

då får jag typ sluta att störa dig på msn då :)

2009-08-31 @ 14:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback