Psykologi 1

Nu sitter man här söndag före skolstart, lite nervöst! Men den här gången kommer de bli lite annorlunda
för den här gången ska jag läsa på distans. De ska faktiskt bli spännande, hoppas bara de fungerar bra.
Kursen sträcker sig ända fram till sommaren, ;O Den är indelad i 4 moment (alltså behövs 4 böcker) usch
detta kommer att bli dyrt. Jag beställde första boken i mitten av denna veckan, bara den kostar nästan 500:-
Jag hoppas verkligen de är värt det :) 
Men psykologi verkar riktigt intressant, jag var tvungen och tjuvtitta i boken lite redan idag ;) 

Puss/Ems

Kommentarer
Postat av: PatricF

och jag var snabb att hitta dig när jag såg länken... men va skoj, nu får jag veta mer vad du gör- häftigt! ... Finns det inte bidrag för böcker eller :)

2009-08-31 @ 12:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback